
Irodabérlés az Ön igényeire szabva
Kedvező árú, egyénre szabott, rövidtávra is bérelhető professzionális irodai környezetet kínálunk, világos, átlátható szerződéssel
Kik vagyunk?
Cégcsoportunk anyavállalata 1846 óta működik Franciaországban, Magyarországon pedig az 1990-es évek vége óta vagyunk jelen kezdetben kiskereskedelmi, később ingatlanhasznosító vállalkozásokkal. Jelenleg két Next Stop üzletközpontot, két OBI áruházat és egy Budapest belvárosában található irodaházat üzemeltetünk. A hosszú, eredményes üzleti múlt bizonyítja elkötelezettségünket amellett, hogy a legjobb szolgáltatások nyújthassuk Önnek és igazodjunk az Ön igényeihez.
A 2022. őszén megújult bee@work ANKER irodaházban 1000 négyzetméter korszerűen felszerelt irodaterület várja Önt, teljes háttértámogatással, költséghatékony irodabérleti feltételekkel.
A bee@work ANKER irodabérlőinek a következő szolgáltatásokat kínáljuk: berendezett helyiségek 7/24 órás használatát, takarítást és karbantartást, szupergyors internetelérést és Wi-Fi-t, létesítménybiztonságot a nap 24 órájában, korszerűen felszerelt tárgyalók elérhetőségét, ingyenes hozzáférést a pihenőtérhez, játékszobához és a lobbyhoz, felszerelt konyha használatát, hozzáférést a központi fénymásolóhoz, recepciószolgálatot és a beérkező posta kezelését, székhely vagy telephely bejelentésének lehetőségét. Az irodák egy percnyire találhatóak a Deák tértől és a Király utcától. Bérelje ki az Ön számára ideális konstrukcióban álmai irodáját és használja ki a bee@work ANKER irodák minden előnyét!
Kérjen személyes körbevezetést most!
Lépjen kapcsolatba velünk!
Kérjen ajánlatot,
vagy időpontot még ma!
Kostka Miklós
+36 30 97 13 920
miklos.kostka@nextstop.hu